Image 1

Dlaczego Facebook?

Reklama na Facebooku

Reklamując swoje usługi w Internecie, warto zainteresować się reklamą na najpopularniejszym profilu społecznościowym, czyli Facebooku.

Konto na tym portalu posiada praktycznie każdy, a większość ludzi, szczególnie młodych, odwiedza go kilka razy dziennie!

Grunt to precyzja

Reklama pojawia się użytkownikom w formie graficznej. Inwestując w reklamę na Facebooku, możemy dokładnie sprecyzować, do jakiej osoby chcemy trafić. Uwzględniamy między innymi:

Płeć odbiorców
Lokalizacja
Przedział wiekowy
Zainteresowania
Wykształcenie

Rodzaje kampanii na Facebooku

Kampanie na Facebooku mogą różnić się ze względu na cel, jaki chcemy osiągnąć.

Przykładowe cele kampanii:

  • - Aktywność dotycząca posta na stronie, promocja posta
  • - Polubienia strony, zwiększenie ich ilości, poszerzanie grupy odbiorców i kreowanie marki
  • - Kliknięcia powodujące przejście do witryny, zwiększenie ruchu na witrynie
  • - Konwersacje w witrynie, zwiększenie sprzedaży
  • - Reakcje na zaproszenia na wydarzenia

Bardzo skutecznym i polecanym sposobem uzyskania określonego celu są konkursy. Dobra zabawa w połączeniu z możliwością wygrania nawet niewielkiej nagrody daje często oszałamiające efekty.

Możemy przeprowadzić dla Ciebie następujące konkursy:

  • - Quiz
  • - Głosowanie
  • - Konkurs graficzny
  • - Konkurs tekstowy
  • - Układanka
  • - Konkurs "demotywatory"

Gdzie i jak może się pojawiać Twoja reklama?

Posty sponsorowane na tablicy - monitor

Reklama pojawia się na tablicy użytkownika, pomiędzy normalnymi nowościami typu zdjęcia znajomych, aktualności z subskrybowanych strond itp. Kkrótko mówiąc, reklama pokaże się użytkownikowi tuż przed oczami podczas normalnego użytkowania strony.

Posty sponsorowane na tablicy - tablet / telefon

Coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach przenośnych - a z racji tego, że portal wygląda na telefonie zupełnie inaczej, reklama zapełni cały wyświetlacz telefonu!

Prawa strona okna Facebooka

Miejsce przeznaczone bezpośrednio na reklamy - podczas korzystania z portalu jego położenie się nie zmienia, ale znajduje się ono na każdej podstronie na Facebooku, dzięki czemu jest stale widoczne.

Ile to kosztuje i czy się opłaca?

Kampanie na Facebooku biją na głowę inne formy reklamy najważniejszą rzeczą - opłatą za efekt, czyli za kliknięcie, a nie emisję reklamy. Zapłacą Państwo dopiero w momencie, kiedy sprecyzowana przez Państwa osoba zobaczy ofertę Państwa firmy!

Koszt kampanii na Facebooku jest uzależniony przede wszystkim od celów jakie chcemy osiągnąć. Podczas krótkiej rozmowy postaramy się oszacować i nakreślić plan naszej kampanii.

Korzyści jakie daje Facebook:
  • - Pozyskujemy nowych klientów i zwiększamy sprzedaż
  • - Kreujemy swój wizerunek jako nowoczesnej firmy
  • - Kieruj reklamę do precyzyjnie wybranej grupy docelowej
  • - Dbamy o relacje z klientami oraz ułatwiamy informowanie naszych klientów o zmianach, nowościach i promocjach.
  • - Pomagamy w pozycjonowaniu naszej witryny w Google

Przykłady kampanii

1. Zwiększenie zysku

Przez 12 miesięcy firma CM Photographics wygenerowała 40.000$ zysku, inwestując tylko 600$ na reklamy na Facebooku. 60% spośród użytkowników Facebooka, którzy zostali skierowani z reklam do witryny CM Photographics, stało się potencjalnymi klientami i aktywnie wyrazili zainteresowanie większą ilością informacji.

2. Zwiększenie ilości polubień

Jak w dwa tygodnie zwiększyć ilość fanów z 87 do ponad 443


Aby oszacować zysk, musimy sobie założyć sytuację:
5 000 osób wchodzi na Państwa stronę – są to osoby szukające Państwa oferty i będące w Państwa terytorium działania. To jest zagwarantowane! Oczywiście nierealnym jest, aby każda osoba zdecydowała się na kontakt, ale jeśli założymy, że tylko 1 na 10 osób sięgnie po telefon i zadzwoni do Państwa firmy, otrzymacie Państwo...
500 telefonów!
Czy którakolwiek z reklam daje taki rezultat?

Skontaktuj się z Be Perfect i zwiększ swoją sprzedaż!

Opis mapy

tel: 502 169 815
mail: biuro@pozyskaj-klienta.pl
skype:Be Perfect

ul. Jana III Sobieskiego, 40-084 Katowice

Wyślij nam wiadomość

* = pole wymagane