Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Remarketing Google Ads

Remarketing w wyszukiwarce Google pozwala wyświetlić reklamy użytkowniom, którzy odwiedzili już kiedyś Twoją witrynę w poszukiwaniu produktu lub usługi. Dzięki kampanii remarketingowej Twoje reklamy mogą się wyświetlać w ponad dwóch milionach stron internetowych i 650 000 aplikacji – dokładnie tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci.

Jak działa remarketing reklam?

Prawidłowo przygotowana kampania remarketingowa i reklamy zapewniają wysoki zwrot z inwestycji, ponieważ wyświetlane są użytkownikom, którzy już wcześniej wyrazili zainteresowanie Twoją ofertą. Właśnie dlatego remarketing reklam to duże szanse na uzyskanie konwersji. Remarketing Google Ads to efektywna reklama dla każdej firmy, której zależy na nawiązaniu kontaktu i ponowieniu interakcji z użytkownikami, którzy kiedyś odwiedzili ich stronę internetową.

Remarketing reklam zwiększa skuteczność wszystkich pozostałych działań marketingowych.

Remarketing Google Ads to idealna forma przypomnienia dla osób już zainteresowanych i rozważających Twoją ofertę.

Wykorzystuj różne formaty reklam w wyszukiwarce Google

Reklamy tekstowe Google Ads

Czołowe i najbardziej uniwersalne narzędzie Google Ads (wcześniej Google AdWords). To gwarantowane i natychmiastowe uwidocznienie pod dowolną ilością słów kluczowych, które pomoże zwiększyć Twoją sprzedaż.

Reklama strony internetowej w wyszukiwarce Google

Pokazuj ofertę swojej firmy potencjalnym klientom dokładnie w tym momencie, w którym szukają w Google oferty takiej, jak Twoja. Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę i odwiedzą Twoją stronę lub do Ciebie zadzwonią. Reklamy Google Ads to bardzo elastyczna forma promocji. Możesz ją wyemitować w dowolnym momencie i zapłacić za konkretną reakcję klienta.

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć na stronę internetową więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by wrócili do Twojego sklepu – możemy Ci w tym pomóc.

Jeżeli nie masz doświadczenia z reklamą Google Ads, skorzystaj z naszej darmowej konsultacji. Jeżeli masz już kampanię możemy dla Ciebie przygotować bezpłatną analizę kont Google Ads i Google Analytics.

Kampania Google Ads – co oferujemy?

Reklamy Google Ads w szybki i łatwy sposób pomogą Ci zdobyć nowych klientów. Odpowiednio dobrana i zoptymalizowana kampania Google Ads pozwoli osiągnąć szybki zwrot z inwestycji. Reklama tekstowa Google Ads jest skierowana na klienta, który poszukuje danego produktu lub usługi w czasie rzeczywistym. Skuteczność tej formy reklamy jest bardzo wysoka, ponieważ odpowiada na konkretną potrzebę użytkownika.
Przygotujemy teksty reklam, propozycje fraz kluczowych, ustawienia kampanii.
Możesz decydować o wysokości inwestycji przeznaczonej na działania reklamowe.
Twoja firma będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania od razu po uruchomieniu kampanii.
Reklama, w zależności od potrzeb Twojej firmy, może działać globalnie i lokalnie.
Dzięki mierzeniu konwersji, dowiesz się, ile osób rzeczywiście skorzystało z Twojej oferty.
Twoja reklama trafia do osoby zainteresowanej, która aktualnie szuka Twojej oferty.

Elementy reklamy tekstowej Google Ads

Jakie elementy powinna zawierać skuteczna reklama tekstowa w Google? Najważniejszą częścią reklamy jest nagłówek. To na niego użytkownik w pierwszej kolejności zwraca uwagę. W nagłówku reklamy tekstowej warto zamieścić priorytetowe słowa kluczowe dla naszej firmy. Reklama tekstowa Google Ads składa się również z adresu url, który użytkownik zobaczy po kliknięciu w reklamę. Tekst to niezbędny element reklamy Google Ads. Ważne żeby w jak najlepszy sposób opisywał Twoje produkty lub usługi.

Elementem zwiększającym skuteczność i atrakcyjność reklamy tekstowych są rozszerzenia reklam, tj.: linki do podstron, rozszerzenie objaśnień, informacji, połączeń, lokalizacji, czy promocji.

Postaw na skuteczne reklamy razem z nami!

Reklama Google – co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Chcemy dać Ci możliwość poznania nas od kuchni. Przekonaj się na własnej skórze, co możemy dla Ciebie zrobić i skorzystaj z bezpłatnej analizy kont Google Ads i Google Analytics. Na Twoich danych przedstawimy, które kanały marketingowe są najbardziej opłacalne dla Twojej firmy oraz czy obecne ustawienia nie generują zbędnych kosztów. Wykonamy to bez zobowiązań.

Najczęściej zadawane pytania

Reklama tekstowa Google Ads to promocja danej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Reklama składa się z nagłówka, tekstu i adresu url. Można ją wykorzystać do promocji produktów lub usług. Odpowiada na zapytanie w czasie rzeczywistym, dlatego jest bardzo skuteczną formą promocji.
Zwiększenie sprzedaży. Przy odpowiedniej konfiguracji konta i sklepu internetowego można zmierzyć jaką sprzedaż generuje reklama Google Ads. Otrzymasz dane o liczbie i wartości transakcji bezpośrednio z reklamy.

Jeżeli oferujesz usługi, również nic straconego. Właściwa konfiguracja konta, w tym konta Google Analytics pozwoli zmierzyć liczbę połączeń z reklamy, liczbę wysłanych formularzy lub kliknięć w telefon, mail, czat na stronie/
Budżet na reklamy tekstowej w Google Ads jest dowolny. Sam możesz zadecydować o miesięcznych wydatkach. Nasi specjaliści doradzą optymalny budżet, biorąc pod uwagę branżę i konkurencję Twojej firmy. Na podstawie analizy tworzymy dopasowane kampanie Google Ads.
Reklamy tekstowe Google Ads pozwalają trafić do użytkowników o konkretnych potrzebach. Twoja reklama pojawi się w wyszukiwarce przy zapytaniu (słowie kluczowym), które wpisał Twój klient w wyszukiwarkę Google. Dobrze zoptymalizowane kampanie Google Ads pozwalają zwiększyć sprzedaż. Kampanie Google Ads zwiększają również rozpoznawalność Twojej marki i produktów w krótkim czasie.
Konto należy założyć w managerze Google Ads. Do założenia konta niezbędne jest posiadanie adresu e-mail oraz adresu witryny. Korzystanie z konta jest bezpłatne.
Efekty reklamy Google Ads możesz odnotować w szybszym czasie, niż ma to miejsce w przypadku pozycjonowania. Twoja reklama jest widoczna zaraz po jej konfiguracji i zasileniu konta Google Ads. Reklama Google Ads jest płatna za kliknięcie i możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie.

Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i nie wymaga dodatkowych opłat poza abonamentem i budżetem na działania zewnętrzne. Reklamy tekstowe.

Google Ads wyświetlają się nad i pod organicznymi wynikami, dlatego najlepiej połączyć obie formy reklamy.

Reklama wideo na Youtube

Docieraj do najbardziej wartościowych grup docelowych spośród milionów użytkowników. Płać tylko wtedy, gdy użytkownicy obejrzą Twoją reklamę na Youtube.

Reklamuj się na Youtube najbardziej popularnej platformie wideo

Dzięki reklamom TrueView w serwisie Youtube możesz docierać do potencjalnych klientów z Twojej branży, w czasie kiedy oglądają filmy w YouTube lub ich szukają. Zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy wykażą zainteresowanie Twoim przekazem i klikną w reklamę.
Decydujesz, do kogo docierasz
Reklama na Youtube wyświetla się tylko tym osobom, które potencjalnie zainteresują się Twoją ofertą.
Nawiązujesz kontakt z odbiorcami
Reklamy wideo na Youtube to szansa zaprezentowania się szerszej publiczności. Jesteś w stanie dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym do odbiorców, którzy są ważni dla Twojej firmy.
Budujesz świadomość swojej marki
Dzięki reklamie na Youtube Twoja firma wzbudzi większe zaufanie i będzie postrzegana jako solidny partner w biznesie.

Reklama Youtube – skuteczna kampania wideo

Reklama na Youtube daje firmom dużą dowolność rozszerzenia strategii marketingowej online. Dzięki reklamie Youtube Twoja marka ma szansę zwiększyć rozpoznawalność, interakcję z docelowymi odbiorcami, zaprezentować swoje produkty i usługi szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.

Płać tylko wtedy, gdy użytkownicy obejrzą Twoją reklamę na Youtube.

Reklama behawioralna

Docieraj do osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Reklama dopasowana jest do użytkownika na podstawie jego wcześniejszych zachowań.
Jak działa reklama behawioralna?
Reklama skierowana jest do tych odbiorców, którzy jeszcze nie znają Twojej firmy, ale wykazują zainteresowanie podobnymi ofertami.

Zainteresowania grupowane są na podstawie historii zachowania w sieci (np. przeglądane strony, zakupy w internecie), po czym użytkownicy otrzymują reklamy dostosowane do tych zainteresowań.
Lepiej dopasowana
Bogaty wachlarz kategorii zainteresowań, pozwala na dotarcie do tych internautów, którzy mogą być najbardziej zainteresowani ofertą.
Pozytywnie odbierana
Dopasowanie do bieżących zainteresowań czy sfery poszukiwań danej osoby, ta reklama jest lepiej odbierana przez użytkowników, którym się wyświetli.
Niższe koszty
Trafne określenie grupy docelowej, dzięki targetowaniu behawioralnemu, pozwala obniżyć koszty związane z emisją reklamy nawet o 50%.
Wykorzystuj różne formaty reklam:
Reklamy tekstowe
Konkretne informacje i komunikaty mogą wyświetlać się na stronach partnerskich także w formie krótkiego, ale treściwego przekazu tekstowego.
Reklamy w Gmailu
Skorzystaj ze spersonalizowanych reklam w Gmailu, które użytkownicy mogą zapisać, przesłać dalej lub rozwinąć w swojej skrzynce odbiorczej.
Banery
Do utworzenia reklamy możemy wykorzystać treści multimedialne, a także niestandardowe układy, elementy interaktywne czy animacje.
Reklamy w aplikacjach
Możemy utworzyć kampanię kierowaną na określone kategorie aplikacji, a także śledzić skuteczność już wyświetlanych reklam w aplikacjach.
Poznaj inne usługi z rodziny Google Ads
Zacznij reklamować się w Google i wybierz, jak chcesz docierać do swoich klientów.
Reklama tekstowa
Wyświetlanie reklam na stronach wyników wyszukiwania Google i w całej sieci parnerskiej Google. Uwidocznienie pod dowolną ilością fraz.
Remarketing
Wyświetlanie reklamy osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Remarketing może być kluczowym elementem Twojej strategii reklamowej.
Zakupy Google
Typ reklamy dla sklepów internetowych. Wyświetlanie produktów w wyszukiwarce Google wraz ze zdjęciem, ceną, nagłówkiem i nazwą firmy.
Reklama YouTube
Atrakcyjna forma reklamy angażująca wszystkie zmysły Twojego potencjalnego klienta. Skuteczny przekaz, płatność tylko za obejrzenia.