Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Rozgość się w nowym sklepie internetowym

Możemy pomóc Ci stworzyć sklep internetowy Twoich marzeń.

Sprzedawaj wszystko i wszędzie

Sprzedawaj produkty we wszystkich kształtach, rozmiarach i wariantach. Niezliczone konfiguracje, możliwość sprzedawania produktów elektronicznych, a także możliwość sprzedawania produktów afiliacyjnych innych sklepów bądź tworzenia platform dropshippingowych. Własny sklep internetowy to klucz do sukcesu!

Własny sklep internetowy do Twojej dyspozycji

Zainspiruj się, zobacz nasze portfolio. Postaw na mocne pierwsze wrażenie.

Bezproblemowa integracja sklepu internetowego

Rozszerzenie WooCommerce to rozwiązanie, które pozwoli Ci sprzedawać łatwo i intuicyjnie, w atrakcyjnej i nowoczesnej oprawie. Sklep internetowy to ogromne możliwości – nie bój się z nich skorzystać.

WooCommerce daje Ci pełną kontrolę nad sklepem, począwszy od wystawienia produktów, poprzez podatki, stany magazynowe, do kont klientów. Możesz łatwo zarządzać ustawieniami, dodać lub usunąć rozszerzenia, a także zmienić wygląd sklepu.

Jednym z największych zagrożeń gotowych platform eCommerce jest możliwość ich zamknięcia. Z WooCommerce to Ty jesteś właścicielem sklepu, więc nie masz powodów, aby się martwić. Dane należą do Ciebie — i są bezpieczne.

Posiadamy certyfikat z tworzenia stron mobilnych
Akredytacja oferowana przez Google ze standardów tworzenia i rozwijania stron mobilnych.

Projekty graficzne wyróżniające Twój biznes internetowy

Pamiętaj o tym, że Klienci kupują oczami. Planujesz sklep, który oczaruje ich wyglądem? Z nami możesz zbudować nowoczesny sklep internetowy przyciągający uwagę użytkowników. Sekcje banerów special offer zachęcające do interakcji, megamenu akcentujące kluczowe kategorie, galerie produktów pozwalające na przyjrzenie się detalom, a wszystko to w atrakcyjnym wizualnie i intuicyjnym szablonie.

Projektowanie sklepów internetowych przyjaznych zakupom z urządzeń mobilnych

Nasze realizacje są wykonane w technice RWD (responsive web design), co oznacza, że układ witryny dostosowuje się automatycznie do rozmiaru ekranu, na którym jest przeglądany. Dzięki temu, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu wejdzie kupujący, Twój sklep będzie wyglądał tak, jak tego oczekujesz. Responsywny sklep internetowy to odpowiedź na zmieniające się zachowania zakupowe nabywców. Zakupy w drodze z pracy, w kolejce do lekarza, w łóżku tuż przed snem – Twój sklep musi być gotowy na taki charakter sprzedaży online!

Sklep internetowy Woocommerce – podstawowa specyfikacja

Dodawanie produktów: — nieograniczona ilość produktów, — dowolna ilość kategorii, — stany magazynowe produktów, — włącznie i wyłączanie produktów, — tagowanie produktów, — nieograniczona ilość zdjęć, — automatyczne tworzenie miniatur, — skalowanie zdjęć, — dodawanie produktów niefizycznych, — nadawanie produktom atrybutów i opcji, — intuicyjny edytor tekstu, — dodawanie plików do pobrania, — określanie producentów, — umieszczanie produktu w wielu kategoriach, — określanie ilości produktów, — dodawanie wariantów i atrybutów, — powiązane produkty, — tworzenie opisów pełnych i skróconych.
Obsługa zamówień: — logowanie i rejestracja użytkowników,
— możliwość składania zamówienia jako gość,
— zarządzanie statusem zamówień,
— wysyłanie powiadomień,
— przeglądanie zamówień,
— dostęp do danych klienta,
— wiele kanałów wysyłki,
— możliwość integracji z dostawcami,
— tworzenie klas wysyłek,
— automatyczne potwierdzenie zamówienia.
Strefa klienta: — panel klienta,
— koszyk zakupów,
— historia zamówień,
— zarządzanie kontem i adresami,
— wybór formy płatności i wysyłki,
— notatki do zamówienia,
— zaawansowane formy wyszukiwania,
— korzystanie z promocji, bonów i rabatów,
— możliwość oceniania produktów,
— możliwość polecania produktów znajomym,
— szybkie dodawanie produktów do koszyka,
— dodawanie produktów do listy życzeń.
Zarządzanie płatnościami: — określanie stawek podatków,
— wiele kanałów płatności,
— raporty sprzedaży,
— płatności online,
— obsługa bonów i rabatów,
— tworzenie promocji cenowych.
Marketing: — integracje z porównywarkami cenowymi,
— integracje z mediami społecznościowymi,
— możliwość dodania newslettera,
— integracja z FreshMail lub MailChimp,
— przyjazne linki pod SEO,
— własny Favicon,
— integracja z Google Analytics,
— raporty wewnątrz sklepu,
— bestsellery i produkty polecane,
— możliwość integracji ze sklepem Facebook.

Stworzenie sklepu internetowego na miarę potrzeb Klienta

Tworzymy sklepy internetowe na miarę potrzeb Klienta. Projektujemy i budujemy szablony graficzne dostosowane do konkretnego e-commerce. Rozumiemy, że tworzeniu sklepu internetowego towarzyszy wiele decyzji powiązanych z technicznymi aspektami funkcjonowania e-commerce, dlatego wspieramy naszych Klientów i doradzamy, by zadbać najlepiej o aspekty takie jak chociażby bezpieczeństwo sklepu, wydajność serwera, wybór metod płatności czy integracja z porównywarkami cen.

Sklepy internetowe WooCommerce

E-commerce zbudowany w oparciu o silnik WooComerce zostawia daleko w tyle sklepy gotowe pod kątem możliwości wprowadzenia indywidualnych rozwiązań. Sklepy dedykowane mogą posiadać funkcjonalności, wykraczające daleko poza rozwiązania standardowe. Udogodnienia mogą zawierać się zarówno w rozwiązaniach dla innych kanałów sprzedaży internetowej, jak i unikalne rozwiązania w zakresie prezentacji produktów czy składania zamówień produktów personalizowanych.

Takie rozwiązanie odpowiada potrzebom zarówno użytkowników, jak i właścicieli oraz pozwala na ciągły rozwój sklepu internetowego.

Nowy sklep internetowy – nowy start

Zastanawiasz się jak założyć sklep internetowy? Nie wiesz czy poradzisz sobie z obsługą nowego sklepu internetowego? Z nami możesz spokojnie zająć się formalnościami i przygotowaniem się by móc dobrze prowadź biznes online. Zanim nastąpi wdrożenie sklepu odbędziesz wraz z Twoimi pracownikami szkolenie z obsługi sklepu internetowego, po którym dodawanie nowych produktów, rozbudowa struktury, realizacja zamówień będzie dla Ciebie pestką.

Tworzenie sklepu internetowego w nowej odsłonie

Proces budowy sklepu internetowego będącego nową odsłoną już istniejącego e-commerce jest procesem bardziej złożonym. Jako agencja na co dzień pracująca nad widocznością sklepów online w wyszukiwarkach internetowych wiemy, jak pracochłonny jest to proces. Dlatego też szczególnie dbamy o to, by wcześniej włożona praca nad budowaniem widoczności w organicznych wynikach nie poszła na marne. Możesz rozszerzyć usługę stworzenia sklepu internetowego o przygotowanie do migracji oraz dodatkowe konsultacje w dziale SEO. W ramach usługi pozycjonowania specjalista w ramach abonamentu może doradzać Ci przy tworzeniu sklepu internetowego w kwestii działań, które zaprocentują po wdrożeniu sklepu.

 

Sprawdź również nasze pozostałe usługi dla e-commerce

 

Opieka techniczna

Administracja Twojego sklepu internetowego
Więcej

Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie e-commerce w wyszukiwarce Google
Więcej

Reklama Google Ads

Tekstowe, behawioralne i remarketing
Więcej

Marketing automation

Automatyzacja kampanii newsletterowych
Więcej
Najczęściej zadawane pytania
Tworzenie sklepu internetowego to przede wszystkim przeprowadzone analizy. To również wykonywanie wszelkich projektów graficznych. To prace programistów, przeprowadzane testy dla wprowadzonych rozwiązań, kończąc na konfiguracji sklepu na serwerze oraz uruchomieniu go. Na cały proces budowy sklepu internetowego wpływ ma wiele czynników, a całość składa się z całej masy elementów, dzięki którym sklep będzie mógł poprawnie działać.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na te pytanie. Czas budowym sklepu internetowego z niemal każdym przypadku może być różny. Wszystko zależy od samego projektu, dodatkowych funkcji oraz poziomu rozbudowy sklepu. W zależności od rodzaju sklepu czas ten wynosi od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Na koszt budowy sklepu internetowego wpływa kilka elementów: wielkość sklepu, projekt, dodatkowe funkcje czy poziom skomplikowania struktury sklepu. W koszty należy wliczyć również platformę e-commerce, hosting, domenę oraz wprowadzenie wymaganego SSL. Koszty te więc określane są indywidualnie, jednak wynoszą one od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
Brak domeny i serwera nie jest żadną przeszkodą. Z chęcią pomożemy wybrać najlepsze dla ciebie rozwiązanie, co nieco podpowiemy oraz pomożemy wykupić domenę
Responsywność to nic innego, jak dostosowanie strony sklepu internetowego do urządzeń mobilnych. Niezależnie od tego, czy użytkownik korzysta ze smartfonu, tabletu czy komputera, strona sklepu internetowego będzie dostosowana do ekranu urządzenia. Jest to niezwykle ważne nie tylko z punktu widzenia komfortu użytkownika, ale również samej wyszukiwarki Google.
Coraz więcej biznesów przenosi się do internetu. Branża eCommerce stale się rozwija względem potrzeb klientów. Obecnie świat bardzo mocno zmierza w kierunku nowych technologii i sprzedaży internetowej, więc z całą pewnością przeniesienie sprzedaży do internetu nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie – zyski i obroty mogą skoczyć w górę! Dzięki rozwiązaniom takim jak newsletter w prosty sposób możemy stworzyć również stałą bazę klientów.
Wszystko tak naprawdę zależy od tego, jaką stronę internetową chcemy przebudować. Nie zawsze będzie to opłacalne – czasem lepiej (i taniej) stworzyć zupełnie nową stronę dla sklepu internetowego. Wszystkiego dowiesz się jednak po konsultacji ze specjalistą.
Autorski CMS dla sklepu internetowego będzie dobry, jeśli zawiera wszelkie niezbędne elementy i funkcje. Dużo zależy również od naszych potrzeb i umiejętności technicznych. Będzie to dobry wybór, jeśli wszelkie zmiany i modyfikacje będziemy przekazywać odpowiednim agencjom, które zajmują się budową tego typu serwisów. Dla sklepów internetowych jednym z najlepszych rozwiązań będzie jednak WordPress z wtyczką WooCommerce. WordPress pozwala na dokonywanie samodzielnie modyfikacji w strukturze strony oraz rozszerzenie jej możliwości dzięki odpowiednim wtyczkom. To również zdecydowanie lepsze rozwiązanie jeśli zależy nam na pozycjonowaniu witryny sklepu internetowego.